2011年3月1日 星期二

我要人冇我有,唔要人有我冇

兩個小孩子,真的一個都不能小看。

話說星期天是屋妹足兩歲,自然要同佢慶一慶。買個蛋糕,買份禮物。(姑姐送了一個Hello 吉米水壺,屋妹熱愛)

在蛋姐眼裏,沒有什麼生日概念。總之屋妹有,佢冇,總覺得不是味兒。當屋妹揀禮物時,沒有蛋姐份,已經有啲嘢了。不過,B見勢色唔對,馬上俾佢玩多次彈波波。好彩中咗,有一本精美維尼貼紙填色小畫冊。仲可以壓抑一吓心裏面的不平衡。

不過,蛋姐仲細,小畫冊更細,不能夠撲息心中不滿之火。回到家馬上要切生日糕。這個切糕動作,當然要由小主角,屋妹做。

M&B於是請蛋黃稍等。誰不知,蛋姐嚟料,唔開心,要玩送給屋妹的生日玩具。當然又要由小主角作開禮物儀式。蛋姐又不滿,走上梳化發爛渣(咦,有點似港女)。叫佢快啲過來吃糕,唔吃。再叫,才過來,等一會,又發爛渣,又走番去梳化(嘩,港女因子),大哭!!!

最後要由M開導她,攬住佢同屋妹一齊吹蛋糕,才完事。

小孩子,還是小孩子,還是要說多一點道理。

還是L保姆機警,這晚放假回家後,買了米奇給妹妹作生日禮物,同時又買布魯圖給蛋姐。讓兩個都開開心心。這個M&B要好好學習,買東西送給她們,都是讓她們開心的。這麼小的小孩,又如何忍受得了人有我冇,不過卻可忍受人冇我有的心態。

還是要找時間與小孩傾吓心事....

(M注: 事後, 蛋姐同M講, B唔錫蛋, 唔理蛋, 剩係錫妹妹。)

2 則留言:

  1. 係呀,乜都要雙份,重要兩頭蛇講大話: '呢份係姐姐/妹妹特登送比你架...'

    回覆刪除
  2. 唔知你記唔記得, 想當年我同你個細妹仲好女細個時, 都唔知邊個記錯佢生日, 攪到年年都係佢早過我生日, 之後我好唔開心咁問你地唔知邊個, 點解我大個d, 生日遲d. xdddddddddd 細個係咁咖啦..xddd

    回覆刪除