2009年6月22日 星期一

父親節

星期天是父親節。蛋黃與小屋妹,跟爺爺、大伯父、二伯父、姻世伯(大姐姐的公公)一起慶祝父親節。

一張枱,五個父親,四個小朋友,七咀八舌

父親節日,蛋黃從大伯父處學懂了一件事。爸爸是煩的嗎?

大伯父對著大姐姐講
你做錯了,同你講,你覺得煩
你聽得多,覺得我很煩
你繼續做錯,我繼續講,你覺得又煩
講好多次,你仲未改,我又要同你講,我覺得又煩
你覺得我講了很多,講來講去,你會很煩
..........................
(我們會這樣想下去
講講吓,大家都很煩


不知道,講了多少次煩後,看到B&M聽到成舊飯咁..................
蛋黃姐想B會否變成這樣。

下午,回家後。蛋黃很乖伏在B的肩膊上睡了幾個鐘,一個寧靜而溫馨的父親節,在悶熱的天氣下過去了。

沒有留言:

張貼留言