2010年4月21日 星期三

校園趣事2

老師對某家長說:xx同學,件衫濕了,我哋同佢換衫時,xx竟然用手拉著衫腳唔俾我哋換。

(心想,如果係蛋黃換公主底底,馬上除出來,俾你睇.....
蛋黃可能會這樣說:你睇,公主喎)

********

老師對某家長說:XX同學,今日帶咗粒糖返學校,並想食,我哋話佢咁樣唔得,企圖想收咗去。
XX同學說:哇!哇!你哋咁樣對我,我話俾媽咪聽。

********

每次放學,同學仔必須將自己椅子,推好。蛋黃常常忘記。有一次,B按奈不住說,你推好椅子沒有,
蛋黃理直氣壯說:沒有
然後走咗去

又一次,她又忘記推椅子,經B提醒,回去班房內推回椅子,老師驚訝的為何蛋黃不回家,要回班房

沒有留言:

張貼留言