2011年6月29日 星期三

我聽日唔會喊

昨晚蛋黃失驚無神地嚇你一跳。

又是在晚飯時間,這一個恐怖時段,蛋黃真係令你估佢唔到。
她說B唔理佢(因為唔同佢坐),唔鐘意蛋黃(因為抱住屋妹)。
不過走去抱佢(蛋黃便會說:我唔鐘意你,唔要你,行開),這樣她自己便拔足狂奔入各個房間,次序為廚房、廁所、跟住入睡房,由於每間門都安有防夾裝置,到最後迫於無奈入睡房。

進房後,喊,瘋狂的喊。過了一會,B進房抱她時,情緒稍為緩和了。

坐到飯枱前,吃飯,突然之間又發傻了,突然之間喊(B唔理我,唔鐘意我,你行開),又跑往房間內狂哭。又唔准B入內,因此 B命令蛋進入自己的房間(如果,真的唔俾佢入,咁今晚瞓邊度,於是嗱嗱臨將蛋黃物資搬去佢自己房)。

如是者,至到屋妹與B避走天台,蛋黃見不到B,她的情緒才平復下來。

(可惡的屋妹,在蛋姐瘋的過程中,不停的挑釁蛋姐,用書打佢,卡卡咁笑,走到蛋黃姐身邊拍佢,B同蛋姐說話期間,要B同佢玩)

當大海回復平靜時,聽到海鷗在叫囂。
隨著叫囂聲中隱約聽到:我聽日唔會喊

沒有留言:

張貼留言