2011年9月16日 星期五

投訴呀, 投訴

屋妹上學 7 天, 被老師及校長投訴了 6 天 !

第 1 天 : 老師話 ~ 佢好喜歡尖叫喎, 好興奮, 尖叫咗好多次。(本來M覺得無咩問題, 但跟住老師話) 唔緊要, 慢慢嚟 (咁即係老師覺得有問題)

第 2 天 : 校長話 ~ 佢好大動作喎, 同家姐唔一樣。老師話 ~ 我哋俾餅乾同學仔食, 有啲同學仔食到一地都係, 我哋無時間收拾, 屋妹就响地下執起, 放入咀度。佢都好為食喎。

第 3 天 : 放學時, 高年班(返全日)在大堂看卡通, 屋妹好興奮, 老師見狀放下簾子遮住。屋妹本來換好鞋仔準備走人, 突然話: 0殊0殊。無辦法, 老師帶佢入去痾。途中, 屋妹 fig 甩老師隻手, 老師問: 你係唔係去0殊0殊呀? 屋妹: 唔係, 然後痞底身响簾子逢中偷睇卡通。M氣死, 捉走佢, 屋妹不滿, 大喊並轆地, 校長問: 呢個邊個嚟嫁?

第 4 天 : 終於有飯食。校長話 ~ 食完飯我叫佢飲水, 佢唔肯飲水!

第 5 天 : 無投訴。

第 6 天 : 校長話 ~ 佢都好隨意吓, 食完飯住個杯通課室行, 我叫佢放底個杯先, 佢就望都唔望一手伸俾我, 我都無接佢就放手, 成杯水倒咗。

第 7 天 : 老師話 ~ 佢今日將啲水杯全部反轉晒, 我叫佢唔好玩, 佢停手, 但我轉頭佢就繼續反水杯。後來主任帶佢離開現場, 並叫佢唔可以玩水杯, 佢就大喊。(後來M轉告B, B說屋妹可能在幫忙收拾水杯)

唉, 最大問題係以上投訴連M都唔覺得有問題, 煩呀 !

沒有留言:

張貼留言