2013年1月2日 星期三

乾坤大挪移

屋妹係一個頭腦非常清晰的人,總是將所有責任卸走,她是一個“乾坤大挪移”的高手。


同一日,即刻可以找出兩個案例

案例一:

她突然興奮,不斷係度跳,跳,唔小心跌到,喊!喊!

跟住B就話佢,跳,唔小心跌倒了

佢就喊住同M講,我冇著高踭鞋跳,(言下之意:唔關我事,我好乖)

案例二:

下午茶時間,去食糕點,B見佢哋已經沒有咳,再問多佢哋兩個一聲,有冇咳啊!

兩寶同時叫:冇

B於是為她們點了餐飲:橙汁。

吃過飽,行左一陣,回家等車。突然,屋妹咳左幾聲

B:有人咳,有人飲左橙汁,之前又話冇咳。

屋妹即大叫,眼仔水汪汪,紅紅的:唔關我事,我冇叫,係你哋叫,要我飲架
.......

無語.......

沒有留言:

張貼留言