2010年10月31日 星期日

M的遭遇

M&B的對話
M:話說蛋黃在火車中臨近到大埔時咬了M右手手腕一下
唔知咬親邊個穴位, 好痛, 隻手痺咗
M:我同蛋黃講, 好痛喎, 死0剌, 媽媽隻手唔郁得, 無感覺0剌
抱唔到你0剌
蛋黃好驚, 唔出聲, 原先咬完後是微微笑的, 後來唔出聲
到落車响月台, 佢突然唔行, 要抱抱
B:有冇
M:無, 好驚的樣子, 好似我跌咗罐桃一樣
M話: 媽媽隻手好痛, 抱唔到, 跛咗0剌

然後, 佢喊

M就話:好啦好啦, 抱你0剌, 哎吔, 好痛呀, 無感覺呀, 跛咗0剌
蛋黃喊得好可憐, 好驚, 以為真係跛咗, 頭仔响我膊頭度喊, 唔敢喊大聲
M問蛋黃: 媽媽隻手如果真係跛 咗唔郁得, 你會唔會照顧我, 餵我食飯呀?

蛋黃話會

M:出閘前, 真係好痛, 所以同佢講, 真係好痛, 自己行啦
M:蛋黃自己行
M:响火車度, 我話隻手有事時, 佢馬上錫返我, 但仲係跛咗

之後, 返屋企, 玩完一輪, 我舊事重提, 佢叫我自己搽膏膏.
M:依家仲痺緊

沒有留言:

張貼留言