2011年4月27日 星期三

(續) 嗚嗚......我好掛住爸爸

前晚, 本來B見蛋咳得咁利害, 就破格陪蛋瞓。點知瞓到半夜, 唔知係唔係發惡夢, 蛋黃發顛, 腳仔係咁踢。B終於頂唔住返自己房瞓。

瞓到半夜, 蛋黃醒咗, 見唔到B就喊喊。
M當然安慰蛋, 叫佢勇敢啲, 自己瞓(其實M跟屋妹在同一間房的另一張床而已)。

蛋話好驚, M就話: 頭先你發惡夢, 腳仔踢踢, B被你踢暈咗喎。
蛋依然喊喊, 話掛住B, M就溫柔輕聲地話: 你唔好再喊喇, 嘈醒屋妹你就知死呀。

突然, 屋妹彈起身, M拍拍屋再瞓過。
M:(繼續溫柔地)你已經嘈醒咗屋妹喇, 好同我收聲, 要喊合埋把口喊。

如是者, 蛋只好飲泣, 喊濕了幾個枕頭。然後, 又突然彈起身同M講: 我好掛住爸爸呀。
M見蛋咁可憐, 又咳咳, 於是同蛋講: 我去睇吓B醒咗未啦, 如果B醒咗, 我叫佢陪你吖, 不過如果B仲係被你踢暈未醒, 咁就無辦法要自己瞓喎。

蛋當然乜都聽唔入耳, 只係聽到M會叫B陪自己瞓, 好開心, 收聲。
M: 疴唔疴0殊0殊呀?
蛋(搖頭)
M: 喊咗咁耐, 賴濕張床你就知死喎
良久, 蛋點頭要0殊0殊。
完成, M準備幫蛋上床瞓過。
蛋: 我哋去搵爸爸lor
於是,M拖住蛋去搵爸爸, 然後一隻樹熊黏在B身上。

當蛋睡在B的床上, 雖然面有淚痕, 但咀角微微向上。
M:0依, 點解你笑笑0既?
被M篤爆, 蛋忍唔住笑咗出0黎, 好鬼開心。
蛋: 媽咪, 點解你得番個咀巴0既?
M:????????

M起初ao晒頭唔明白。原來, 之前蛋黃發惡夢, 夢見M變咗怪獸無咗眼同鼻, 得番個咀, 所以好驚, 腳仔踢踢。

沒有留言:

張貼留言